Saturday 8 October 2011

Sambutan Ulangtahun Abah Ke-54

Here our birthday "B.O.Y"
Selamat Ulangtahun Abah..!! Segala perangcangan telah diatur seminggu awal oleh aku dan adik-beradik ku tanpa pengetahuan abah..Apabila ditanya masing-masing kata nak jalan-jalan bersama.. Poyo giLer ah..!!hikhikhikk~~

Balik saja dari kerja, aku diambil oleh adik ku di perhentian bas Shah ALam dan kami teros sahaja bergerak ke RESTORAN SEGI SERI 3 IN 1 STEAMBOAT yang terletak di seksyen 23. Ianya terletak bersebelahan Carefour. Ketika tiba di restoran berkenaan, waktu Maghrib telah pun masuk. Tetapi usah khuatir kerana disini telah disediakan kemudahan surau bagi pelanggan mereka. Jadi kami tidak perlu mencari tempat untuk bersolat.
RESTORAN SEGI SERI 3 IN 1 STEAMBOAT
Menjamu selera disini amatlah berbaloi bagi sesiapa yang "Kuat Makan". Ini kerana disini melantak la macammaner pown dikire 1 kepala RM25.50 adult.. Kanak-kanak Rm12.50.. Additional will be different price..

 Our H.E.R.O





Hah, ape lagi masing-masing start ambil apa yang mereka mahu makan. Disini yang P.R.O bab steamboat is yang Bertopi tu. Bukan rajin sangat makan steamboat nie yang yer nyer.. Disebabkan ada yang sponsor jew nie yang pi melalut sampai kesini.. lalllalalaaallalala~~ Moga Allah murahkan rezeki beliau..Amin.. (^_^)

 Sampai mane pown tak bole tinggal MiLo panas Die..





Disini terdapat pelbagai pilihan bebola, mee dan macam lagi untuk steamboatnyer. Bagi sesiapa yang rajin boleh juga membakar sendiri satay yang telah disediakan. Tidak luper French fries, bebola dan nugget untuk digoreng. Wow..!! memang kenyang tak ingat mase tu..





Berikut Suasana Di 'RESTORAN SEGI SERI 3 IN 1 STEAMBOAT'

Suasana Restoran


Reyna say Cheese..!!

We L.O.V.E u Abah..!!
Akibat Birthday Boy kite seorang yang pemalu,, jadi majlis pemotongan Kek telah dilakukan dirumah..hikhikhikk~~ Adoyai macam-macam.. Layankan~~~
Begitu sambuatan hari Lahir abah yang kami sambut di tahun ini. Mungkin Jika ada sponsor yang bermurah hati lagi ditahun hadapan boleh buat yang lebih meriah lagi.. Insyaallah..!! (~_^) Bubye and Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment